NAK TAHU ADA APA DISINI. SILA LAH KLIK....

Wednesday, June 27, 2012

SELAMAT PAGI............

Morning semua! Selamat hari Rabu!!! :) Macam mana dengan semalam? Mesti ada pahit manis kan? Takpe.. Jadikan yang semalam tu pengajaran, dan hari  ni kita tempuh hari baru, cabaran baru.. Kita belum tahu lagi kan apa yang akan bakal kita semuka pada hari ini tapi anggap tu satu tugasan baru untuk kita..


Kalau pagi2 apa korang buat lepas bersiap2 semua? Kalau aku, of course siap anak dan aku akan turun and masuk dalam kereta.. Pakai kasut and turn on radio.. Haa.. Radio first sekali yang aku akan ON macam biasa la, HOT FM Lebih Hangat Daripada Biasa.. Pagi2 dengar suara Fara Fauzana, Faizal Ismail, AG, dan Abang Usop Wilcha memang buat aku senyum pagi2.. Kadang2 tambah gelak dengan kemunculan FF dan Fifie.. Hehe.. Mungkin sesuai dengan citarasa aku, ada lagu Malaysia, Indonesia, English dan macam2..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA. SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA DISINI

No comments:

MY LOVE FOR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...