NAK TAHU ADA APA DISINI. SILA LAH KLIK....

Thursday, July 12, 2012

TAKDE SAPE SUKA DITIPU

Korang pernah kena tipu?


Tak kisah la tipu apa pun..tapi mesti penah kan?


Kalau kena tipu dalam hal percintaan, lagi sakit kan?


Kalau kawan-kawan yang tipu? Sakit sikit je la kan?


Tapi tetap sakit jugak kan? Tau tak perasaan orang yang menipu?


Dia cuma nak lindung kesalahan yang dia buat..Tak kisah lah untuk kebaikan atau keburukan tapi tipu tetap tipu..


Tipu tak akan jadi makna yang lain selain dari tipu..


Tau jugak apa perasaan orang yang kena tipu?


Kalau dah pernah kena tipu, of course lah tau kan? So rasa macam nak bagi penumbok je kan?


Hahhahaha...


So, jangan lah menipu dan jangan tertipu dan jangan bersubahat untuk menipu.


Terima kasih..

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA. SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA DISINI

No comments:

There was an error in this gadget

MY LOVE FOR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...