NAK TAHU ADA APA DISINI. SILA LAH KLIK....

Monday, July 16, 2012

hati yang berdosa

 
Saat ini
Aku merenung jauh
Menyelami kenangan-kenangan silam
Penuh dengan dosa hitam
Penuh dengan  jiwa lalai

Saat itu
Ah, dunia ini aku yang punya!
Mungkin hari ini aku berdosa,
Tapi esok pasti ada taubat nasuha,
Muda ku hanya sekali saja!

Lupakah aku,
Ajal itu tidak aku tahu
Usia aku bukan aku penentu
Masih adakah aku esok waktu?
Mampukah aku sujud tersedu?

Ya Allah,
Khilaf ku tak mampu aku hitung,
Dosa-dosa ku, masihkah KAU sudi ampun?
 
Ya Allah,
Hidupkanlah kembali jiwa-jiwa yang mati,
Bukalah pintu hati,jendela taubat,
Agar hati-hati ini akan sentiasa
Dalam bisikan istighfar pada-MU

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA. SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA DISINI

No comments:

MY LOVE FOR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...