NAK TAHU ADA APA DISINI. SILA LAH KLIK....

Wednesday, May 30, 2012

Kepenatannya.............

Penatnya rasa hari nie, baru saja habis membalut dan membungkus hadiah-hadiah untuk kanak2, dan orang asli di batu maloi. pejam celik2 dah besok hari khamis, rasanya sekejap jer nak ke hari ahad, mana taknya hari tulah aku kena gie ke batu maloi. susahnya hati nak tinggalkan anakku kat encik suami, yelah encik suami mana pernah jaga anak sampai satu hari. entah boleh ke tidak? macam tak yakin jer:(


inilah suami dan anakku yang tercinta
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA. SILA TINGGALKAN KOMEN ANDA DISINI

No comments:

There was an error in this gadget

MY LOVE FOR ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...